HTML

Lomtalanítás Blog

Lomtalanítani mindenki szokott, de nem mindegy mennyiért, és mennyi munkával. Lomtalanítás Budapesten és környékén!

Friss topikok

  • alexaaa: engem erdekelne mejik keruletben van lomtalanitas koszi (2011.02.13. 07:53) Boldog Új Esztendőt!
  • FöldlakóEmber: Az kétségtelen, hogy olyan szabályozást, ami mindenkinek jó, nem lehet csinálni. Valószínűleg körn... (2009.01.31. 00:12) Szmogriadó

Baleset

2009.06.01. 17:33 cca

Sokáig nem írtam a blogomba, és ilyen hosszú kihagyás eddig még nem volt a webnaplóm történetében.

Ennek egyetlen sajnálatos oka van: történt velem egy kisebb baleset. Egy 8 m3-es lomokkal teli konténert tett le a sofőrünk a telephelyünkön, és kicsit túl közel sikeredett egy másik konténerünkhöz. Én megpróbáltam odébblökni, hogy a sarkaik ne akadjanak össze. De sajnos közben beszorult a karom a két konténer közé, és kissé összezúzódott. Szerencsére nem tört szilánkosra, mert iszonyú kínok közt sikerült kirántanom. De így is alig maradt rajta bőr, és három helyen erősebben zúzódott.

Így is szerencsém volt, hogy ennyivel megúsztam, mert nem sokon múlott, hogymost nincs karom.

Elszaladtam vele azonnal a traumatológiára, de mivel legalább harmincan voltak előttem (nem viccelek!), így magam voltam kénytelen leápolni. Hála istennek mára jobban vagyok, lassan újra tudom teljes értékűen használni a karomat! :)

Remélhetőleg megint folyamatosan tudom vezeni a blogomat, és hasonló probléma egyhamar nem akadályoz meg az írásban. Persze rengeteg dolog történt velünk ebben a két hétben is, majd megpróbálom bepótolni az elmaradásaimat!

Szólj hozzá!

Címkék: blog baleset kár konténer lom kar

A bejegyzés trackback címe:

https://lomtalanitas.blog.hu/api/trackback/id/tr291157233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása